Födelsedagsfirande x2

Det bästa med att fylla år mitt i veckan är att få fira sina födelsedag två gånger - en gång med de som kan fira en mitt i veckan och en gång på helgen när alla andra (iaf de flesta) kan! Fantastiskt! 
Vi hade förfest här och det var väldigt trevligt. Trevligt är ett sånt där ord som man kanske tycker är lite "tråkigt", att om man "bara" hade trevligt så hade man inte särskilt kul. Dock håller jag inte med, trevligt är ett utmärkt ord att använda när något har varit trevligt (haha). 
Jag hade i alla fall jättetrevligt i lördags, åkte hem när jag hade som trevligast, hamnade i säng rätt tidigt och mådde bra dagen efter - som det ska vara nu när man är 19 år och ett år vuxnare än 18! 
 
 
Mina presenter från mina vänner i år - En bok med cocktailrecept. En flaska rosévin. En flaska rött vin. En dildo som lyser i mörkret(.....). En uppsättning med bakskålar, formar, handdukar (vuxet sådär). Fem stycken ABSOLUT VODKA -shotar. Nej, jag fick inte katten....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0