Spontana klubben

I Lördags hade jag förberett mig på hemmakväll deluxe; skulle ligga i min soffa, äta de tre C:na (choklad, chips, cola), titta på Så mycket bättre och bara vara. Det blev inte alls som jag tänkt mig (blir det någonsin det?). 
Vid 20.30 hörde en vän vid namn Linda av sig till mig och bad mig följa med ut på krogen och jag sa ju självklart nej. (Hallå, hemmakväll deluxe!!!) Efter mycket tjat så kände jag ändå "fan vad kul, lite spontant sådär". Så jag hoppade in i duschen, fixade håret, klädde på mig, sminkade mig och for iväg till förfesten i Berga. 
 
Det blev en riktigt rolig kväll tillslut, sov hemma hos Agnes och somnade inte förrän 04.30...TOTALT VÄRT DET. 
Nu ska jag inte gå ut på år och dar, det märks att man blivit gammal - kroppen klarar liksom inte lika mycket ;)
Och i och med att jag blivit gammal så funderar jag på att åka till mormor min i helgen, men jag får se, man kan ju hinna bli ung till dess (haha)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0