Problem

Nu ska ni få se två roliga bilder (kunde inte bestämma mig vilken det syntes bäst på)...
 
 
Förklaring: Jag har ju pälsallergi, tål inte något pälsdjur. Dock har jag en nakenkatt vi namn Leo, även han är jag lite smått allergisk mot (tyvärr), inte lika illa som en vanlig katt med päls men iaf. Om jag t.ex. klappar honom och kliar mig i ögonen utan att tvätta händerna innan kan detta hända: 

 
Detta medför att ögonen blir torra. Typ som ett eksem, det svider, är sår och kan göra ont, och man ser gammal ut för det är rynkigt och torrt runt ögat.
Så varje kväll innan jag går och lägger mig smörjer jag in runt ögat med idominsalva (Guds gåva till mig). Dock så blir det lätt torrt igen så det är mycket smörjande och man ser mindre charmig ut... 
 
Kände att jag behövde dela med mig av detta i-landsproblem, mest för att det ser ut som om jag sminkat mig och misshandlat vit ögonskugga... Och jag behövde känna mig lite ful. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0