Fredag

Well, idag är det fredag för er som måste upplysas om detta, vilket betyder helg för de flesta människor (jag har ju helg jämt; life of the unemployed). Fast idag är ett undantag då jag gör sådana där förbannade kuvert till min far igen... 
 
Annars så är det fint väder ute (inget regn). Av någon konstig anledning så lyser alltid solen in i mitt rum på morgonen vid sisådär åtta-snåret, men när jag somnat om och vaknar igen vid tolv så är det grått, mulet och trist. Me no likey. 
 
Eftersom jag skulle jobba idag gick jag upp vid tio. Inte gått upp så tidigt sen tidernas begynnelse (nästan), resulterade i en rad failures bland annat fick jag något i ögonen x3 i duschen, gjorde fel när jag skulle skriva adresser etc...
 
Nåja, back to work. Oh happy day!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0