Väntan

Att leta jobb är lite som att sitta på nålar. Man väntar hela tiden på att någon ska ringa om en intervju, man är på helspänn, man sover dåligt och man är fruktansvärt rastlös. I alla fall så reagerar jag så här. Det är svinjobbigt. Jag vill bara ha ett jobb, även om det bara kulle vara ett extrajobb så blir jag nöjd för det är bättre än inget
Det hela har slutat med att jag ser om alla säsonger av The Vampire Diaries och jag har nu skapat någon slags hatkärlek till serien. Det är svårt att förklara men samtidigt som jag älskar den så känner jag att det är en patetisk och dålig serie, men det förstnämnda vinner över det sistnämnda så ingen skada skedd. 
 
Annars då? Fyller år om en vecka, eller rättare sagt, eftersom vi passerat 00.00, fyller jag år om sex dagar (sju igår, torsdag). Jag fyller ju "bara" 19 så så mycket att fira är det väl egentligen inte kan tyckas. Men jag gillar att fira min födelsedag - då får man vara i centrum, man får massa gratulationer och man får vara en bitch (eftersom det är ens födelsedag). Och man fyller ju bara varje årtal en gång så jag tycker definitivt det är värt att firas och vem vet, kanske blir det ens sista? Mycket hinner hända på ett år så födelsedagar är viktiga (och roliga). 
Får se vad jag planerar, men flera av mina vänner bestämde sig för att göra annat när jag fyller år *hint hint*, så får kanske fira själv med ett paket nudlar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0