Bättre att ringa en gång för mycket än en för lite

Det regnar i Wien idag. Alltså ingen promenad för min del - hade tänkt utforska Wien lite mer men...nä. Istället har jag packat, räknat på kostnader då jag behöver skicka en del saker med post,  vägt väskor, ringt flygbolag, ätit mat, sett flera avsnitt av revenge... 
 
Åker hem snart, det ska bli skönt men också tråkigt... Som Annemarie sa "When you are here, my livingroom is chaos, the room your sleeping in is chaos... It's chaos everywhere!!!" Hahaha, så nu får dom lite ordning igen när jag åker ;). 
 
Nähä, ska gå och packa om mina väskor efter mitt samtal med det ena flygbolaget!
 
Ciao :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0