Bekännande

Okej, jag måste medge en sak. Jag är helt besatt. Av en serie. Jag har en tendens att bli "besatt" av saker, känna ett intensivt band till en låt, en serie, en film, en musikgrupp. Ärligt talat har det hänt flera gånger i mitt liv; Tokio Hotel t.ex. är ett sånt band jag var besatt av, haha. 
Jag bojkottade Twilight helt, tills jag såg första filmen och blev besatt. Såg filmen säkert fem gånger på två dagar och var helt hopplöst förälskad... Sen gick det ett tag och jag bojkottade hela jippot igen. Twilight kändes lite för, det-är-så-synd-om-mig, hur-kan-någon-älska-mig osv... 
Men den här serien nudå som jag är besatt av, den handlar också om vampyrer och jag är helt nerkärad. Kan sitta i  flera timmar och titta, om tiden tillåter. Den får mig att känna så mycket känslor av alla möjliga slag - lite som med Harry Potter, även om jag inte är besatt av Harry Potter (haha eller???)... Serien heter i alla fall The Vampire Diaries och till skillnad från Twilight är huvudperson väldigt ödmjuk och kan låta sig själv bli dödad för att rädda alla andra, något som jag har svårt att minnas att Bella gör? Eller jag kanske minns fel? Ni som tycker motsatsen rätta mig gärna...
 
Kände att jag bara behövde dela med mig av min besatthet egentligen, om någon undrar varför jag ibland inte vill träffas eller något annat socialt är det nog för att jag antagligen ser på The Vampire Diaries eller har superkänsloattacken efter att ha sett ett avsnitt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0