Förlåt!

Ni får får förlåta mig för att jag inte uppdaterat. Jag har velat skriva men inte vetat vad jag ska skriva, hur jag ska uttrycka mig eller vad jag egentligen känner. Det är så mycket känslor att jag känner mig helt tom. Både negativa och positiva såklart.
Jag tror jag är mest rädd för att känna hemlängtan, jag hatar hemlängtan. Det är den värsta känslan man kan känna känns det som...
 
I alla fall - sitter i gaten på flygplatsen nu, inte mycket folk här inte, skönt ändå på något sätt. Jag känner mig ganska exalterad ändå, även om det är lite jobbigt att säga hejdå... Ska nog ta upp datorn och se på någon serie på planet om man nu får använda datorn? Boardingen börjar 13.25, alltså om 40 minuter! 
 
Ska lyssna på musik nu. Skriver antingen ikväll eller i morgon! Hejdå! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0