LYCKA

För er som inte vet det (eller förstått) så slutade jag jobba som Au pair i tisdags. Jag kände att det inte ALLS var rätt och då jag är en person som går väldigt mycket på känsla och vad som känns rätt så kunde jag inte stanna. 
Men jag misströstar inte över att jag gav upp, det känns skönt och rätt. 
 
Just nu befinner jag mig alltså i Wien hos Konrad och Annemarie. Tänkte stanna och söka jobb men i varje butik sa dom att man måste kunna perfekt tyska, vilket jag inte kan. Alltså kommer jag hem på torsdag och till min stora lycka fick jag reda på att Viktor kommer hem från Australien då också - trion är samlad igen!!! LYCKA!


Kommentarer
Sandra

Vad skönt att du tagit ett beslut som känns rätt för dig :) Hoppas vi kan ses snart då!

2012-10-14 @ 17:49:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0