Äntligen!

Hej! 
 
Förlåt för den otroligt sega uppdateringen. Har hänt väldigt mycket sen sist jag skrev och jag kände att det vore bäst att vänta med att uppdatera tills allt lugnat ner sig. Har lite att berätta!
 
I lördags var jag ju som sagt på Gekås i Ullared. Det var en väldigt spännande upplevelse måste jag säga! Gillade faktiskt att vara där och gå runt. Hittade allt möjligt nödvändigt (och en del mindre nödvändigt). Blev lite dyrare än jag tänkt mig men svårt att göra något åt det nu. 
På vägen tillbaka till mormor tog vi en tur till Borås för att hälsa på min kusin som fyllt år, det var himla trevligt. 
 
I tisdags fick jag en ansökan från en familj som söker en au pair. Vi skypade igår och har haft mycket mejltkontakt sen i tisdags och idag fick jag JOBB! Jag tar mitt pick och pack och lämnar landet den 1 oktober! Jag är väldigt exalterad - det ska bli så himla roligt!
Så från och med nu kommer bloggen bli ett sätt för er som läser (haha) att följa mitt liv där nere i Österrike!
 
Dags att skriva packlista nu! Och bestämma dag att träffa alla vänner som måste ses! 
 
Hejdå & ha det bäst! 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0