Brace yourselfs! The time has come

Jag är så jävla irriterad just nu!
 
Och nej, ingenting med au pair jobbet att göra!
Har ju, som ni kanske vet, köpt mig en ny dator. Den är riktigt fin och bra och sådär MEN mitt teckensnitt som jag ställt in på bloggen visas inte och det är så SJUKT irriterande.. Och visst, det kanske inte är en stor sak att bli irriterad över, men det är det ändå. Det mest irriterande är väl att jag inte hittar var man kan ändra det... Om det nu går att ändra. Fan.
 
Annars då? Jorå, livet flyter på i sin vanliga lunk. Dagarna ser ganska lika ut, innehåller samma personer, samma rutiner, samma ställen, samma minnen. Har inte riktigt förstått ännu att allt det kommer bytas ut. Om 20 minuter är det exakt en vecka tills jag flyttar. Tills mitt liv här byts ut mot ett liv där. Nytt språk, nya människor, nya rutiner, minnen, ställen, ja allt byts ut! 
Dock känns det riktigt bra! 
 
Sova ska jag nog göra snart (läs: om en timme eller två), ska bli skönt! Längtar redan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0