Call me maybe???

Jaha, så var man klar med både packlista och städning av rummet - nästan i alla fall.
 
Klar med kuverten, hunnit laga mat till mig själv, skrivit klart packlistan (förhoppningsvis), städat i mitt rum, plockat fram lite saker som ska med och just nu laddar jag ner Criminal Minds säsong 1 & 2... 
Har dock insett att jag tappat bort ett av mina mobilskal som jag köpte på Gekås. Det var ju lite synd, förstår inte riktigt hur saker och ting bara kan försvinna sådär? Kanske kommer fram snart, hoppas bara det blir innan jag flyttar!
 
Funderade på om jag skulle skriva min packlista här på bloggen men det skulle nog bli ett alldeles för långt och säkert ganska tråkigt inlägg. 
Å andra sidan kan det vara kul för att i framtiden se vad man packa ner och vad man i efterhand borde och inte borde ha packat ner... 
 
Nähä, duschen väntar på mig, ska in till stan för fika med Emma.
Har försökt få tag på Agnes angående utgången ikväll också men hon svarar inte!!! AGNES OM DU LÄSER DETTA: RING MIG!

Hörs kanske senare....eller inte


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0