Dödsfärd hem

Äntligen hemma!
 
Är hemma från mormor efter en färd jag trodde skulle bli min död. Var så sjukt äckligt att köra när det regna så mycket - vattenplaning är min största fasa. Sen blev det mörkt också så det gjorde ju inte saken bättre direkt... Kom i alla fall hem, välbehållen, trött och en aning skakig.
 
I morgon ska jag lämna tillbaka min dator. Det är ett pixelfel på skärmen - tycker inte en ny dator borde ha något fel men, jo, såklart. Får förhoppningsvis en ny haha.. 
 
Jaha, nähä. Nio dagar till flytt. Har inte börjat på packlistan än, inte börjat med något egentligen. Har ångest nu så jag mår illa. Usch. Men detta kommer bli bra, det måste bli det! 
 
Är så S J U K T trött alltså, har haft två långa dagar med mycket nya saker... Ska se klart Crocodile Dundee 2, sedan sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0