Kuvertdags igen

4 dagar kvar. 
 
Väcktes klockan elva av ett telefonsamtal från Hannes. Det var himla kul, älskar att vakna av telefonsamtal från saknade vänner. Lite tråkigt dock att vi inte hinner träffas innan jag åker eftersom han bor i Lidköping.
När jag tänker efter kommer jag nog sakna min lilla lintott ganska mycket. Men vi ska ses till jul för då är båda hemma i Linkan. 
 
Efter telefonsamtalet låg jag kvar i sängen en stund och kände hur vemodet steg. Kommer nog trots allt sakna Linköping och alla fina människor. Kommer sakna min familj och min lilla katt. Kommer sakna mitt rum, min eminenta klädstång, min musikanläggning, mina tavlor, mina lakan. Haha, måste sluta vara så sentimental! 
Detta är för ett år, inte mer. Och jag ska göra dett till det bästa året i mitt liv! PEPPA!
 
Vid 17.00 ska jag vara vid filbyter för att träffa Evelina, vi ska åka till hennes och Johans lägenhet i Mjölby. Har inte varit där så ska bli spännande att se! Hoppas jag blir bjuden på lite mat också kanske... ;-)
 
Nähä...de där kuverten var det ja... Ha kul Isabell!(!!!!!) 


Kommentarer
Evelina

Det var supermysigt att ha dig här, tyvärr hann du ju inte äta här, det får vi ta nästa gång ;) men hoppas att bullarna smakade i alla fall :D

Svar: Hihi ja, de var goda! Och kaffet också! Lägenheten var superfin!
Issa

2012-09-27 @ 22:25:26
URL: http://evelinagustava.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0