LÖRDAGSKVÄLL

Idag har ingen vidare blogglust infunnit sig.
 
Jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva... Kan bero på att jag inte har gjort något spännande idag (som om jag någonsin gör spännande saker tänker ni då haha...), kan också bero på att mina nerver är helt ur schack.
 
Min flytt har påverkat och påverkar mig såklart fortfarande väldigt mycket. Det är så lätt att gå runt och säga: "Jag flyttar snart" eller "Kommer inte sakna Linköping så värst". Och när man tänker efter så kanske man inte saknar just Linköping utan snarare tryggheten i den stad man levt i hela sitt liv. Nya saker är så himla spännande, ett tag, sedan är det alltid tryggheten man drar sig till.
 
Jaja, ska inte störa er mer med mina snurriga tankar denna lördagskväll... Ska se Jane Eyre och vänta tills lite saker laddats ner, går oerhört snabbt när man har en ny dator haha... Har i alla fall bunkrat upp mina lediga kvällar framöver med massa filmer och serier - inte för att jag tror att lär ha mycket tid över för sånt, men ändå..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0