Österrikare!

Hallihallå!
 
Idag vaknade jag halv två... Förstår inte riktigt hur jag kan vara så trött egentligen, sover nog för mycket skulle tro, hur man nu kan göra det.
 
Idag ska vi åka till mormor, eller rättare sagt ikväll. Vi ska till Ullared i morgon (ve och fasa), ska inhandla saker till min flytt, när det nu blir, kanske även hälsa på de sötaste kusinbarn som finns! Hoppas på det. 
Med till Ullared ska också Jessica och det ska bli kul att träffas, är ett tag sen nu (typ 1,5 månad haha). Har skrivit en fin inköpslista som jag INTE får glömma för då är det kört..
 
En liten episk grej som jag fick reda på idag var - JAG ÄR ÖSTERRIKISK MEDBORGARE. Jag har i flera år velat bli just österrikisk medborgare och så visar det sig att jag har varit det hela livet. Saker och ting är så spännande ibland i min tråkiga vardag. Men för att vara helt säker måste jag fylla i några papper. Blir väl kanske en trip upp till Stockholm för att göra det - EXALTERAD!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0