SÅDÄR

Halli Hallå! 
 
Ganska dålig uppdatering idag. Har varit trött pga. att jag fick en smärre allergichock av Leo, har plockat ihop bilder till ett kollage som jag ska göra där nere, Heléne kom förbi en stund och hjälpte mig välja ut smycken, vi pratade även en hel del och hade allmänt mys. 
När hon hade åkt och mamma slutat jobba så började jag och mamma plocka fram kläder som ska packas ner. I och med att jag och min syster redan skrivit en packlista med exakt vad som ska med så gick det ganska smidigt. En del saker märkte vi behövde tvättas, andra saker ströks från listan eftersom de kändes överflödiga. Eftersom mamma var med blev det inte lika jobbigt att samla ihop alla saker som jag trodde att det skulle bli. 
Nu ligger nästan allt som ska med på min utbäddade bäddsoffa och garderoben gapar tom. De följande dagarna ska jag mest ha på mig kläder som inte ska med (vilket resulterar i att man ser ut som ett mähä). 
 
Snart vankas det mat. Ska bli gott, är rätt så hungrig och trött i både hjärna och hjärta - som jag redan skrivit så är det ganska vemodigt att flytta ändå. Lite svårare är det nästan att flytta utomlands eftersom man inte kan åka med flyttlass (skulle bli ohyggligt dyrt). I och för sig kommer jag hem om ett år igen så man kan inte riktigt säga att jag flyttar hemifrån, även om jag hoppas att jag bara flyttar hem igen en tid. 
 
Nästan allt som ska med!
 
Nähej, kolla facebook och andra sociala medier vore på sin plats innan maten. Hejdå :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0