Shopping, shopping, shopping

Jösses vad jag har shoppat den senaste tiden!
 
Har pungat ut 4000 på shopping - inte enbart kläder, men nästan. USCH. Jag hatar att shoppa i vanliga fall. Det är tråkigt, dyrt och man känner sig aldrig riktigt snygg i de där provrummen...
Självklart skulle min syster dra med mig till IKANO idag. Jag gick dit med inställningen att jag inte skulle köpa någonting. Kom ut med en mockajacka som jag totalt kära ner mig i. Har i och för sig letat efter en just en mockajacka väldigt länge så det var inte ett så illa köp...eller?(???)
 
Skypade med Rebecca när jag kom hem, det var kul att höra om hennes liv som au pair i Frankrike. Ger mig kanske en inblick i hur mitt liv kommer bli även om våra familjer säkert är väldigt olika. 
Nu sitter jag och syrran i min säng med varsin dator - sociala klubben helt klart. Vi lyssnar på musik i min eminenta musikanläggning, haha.
 
Ae, men sova kanske? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0