Sikta mot stjärnorna

Mitt rum ser ut som ett bomdnedslag men packlistan är nästan klar! 
 
Idag har varit en spännande dag. Spännande i den bemärkelsen att det hänt mycket.
För det första vaknade jag av mig själv mycket tidigare än vanligt, vilket i sig är en merit, sedan så slutade min systers moped fungera - gasvajern hade gått av så jag och pappa fick köra upp den på släpet och åka till en verkstad för mopeder. Efter det kom jag hem och åt mat, duschade, klädde på mig och åkte bil till staden för att träffa Cecilia. Det var inte igår, faktum var att vi inte ens mindes senaste gången vi träffades. Mycket prat, skratt och tillbakablickar. 
När jag väl kom hem var det dags för packlistan. Är inne på den femte, enkelsidiga sidan. Hade jag skrivit på båda sidorna hade det varit hälften så många ark..ja, ni förstår. Överskred nog mina 29 kilo på första sidan och då är jag inte ens klar...
 
En vecka till flytt. 7 dagar. 168 timmar.
Mäktigt på något sätt. I ett år framöver kommer mitt rum här hemma vara städat (haha) och jag kommer förhoppningsvis hålla städat i min lägenhet (som om det kommer hända...). 
När jag väl är där nere ska jag ta MASSA kort och förhoppningsvis lägga upp dom här! Och om jag uppdaterar dåligt får ni gnälla på mig!(!!!)
 
Äh, sova kanske? Ska tydligen till Ikano imorn...? Blir kanske kul! Kissa nu, sen sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0