Skypat som en tok idag

 
Klockan är 20.09 just nu i skrivande stund.
Skypade med min värdfamilj idag! Fick "träffa" Ferdinand och Rosa också, det var himla kul. Dock verkade de lite blyga och reserverade men ändå nyfikna. De frågade mig saker genom min värdmamma som då frågade mig. Jag försökte svara på tyska men det blev lätt att det övergick i engelska med väldigt mycket "ehm" och "öh". Jag var nog minst lika nervös som de - men det var kul! Vill åka NU NU NU! Varför vänta? Haha. 
 
I morgon ska jag skriva klart den där jäkla packlistan. Det är så tråkigt! Och på sätt och vis vemodigt. Jag vill ta med mig allt, inte för att jag använder allt men för att det ska kännas som hemma! Usch, jag känner hur jag kommer behöver välja mellan massa plagg och saker för att det är för många kilo. 29 kilo, tänker man, är ganska mycket men tusan heller. Ingenting. 
 
Ska se Criminal Minds - blir att ladda ner alla säsonger och ta med till Österrike! Kommer inte klara mig annars.. Bäst att börja i morgon så jag hinner ladda ner allt jag ska. Ska visst göra massor i morgon -  Skriva packlista, städa mitt rum, ladda ner serier, träffa Emma och sedan kanske gå ut till ett universitetsställe. Kul!
 
 
Knäpp? Ja!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0