Trött men glad

God kväll/god natt/god middag/god morgon - välj du
 
Drog mig till stan så jag var där vid fyra. Vi gick till Carlings vid Espresso House först för att prova den där mockajackan jag köpte men i storlek M (jag köpte en S). Såklart så fanns den inte där så fick gå till Carlings i Gränden och pröva där. Dock var storlek S bätte så behöll min. Därefter gick vi och fikade - jag åt kladdkaka och drack latte. Mums! 
 
Efter stan åkte jag till Agnes för lite film och mys. Vi pratade om det mesta och inget, Linda kom förbi en stund och klaga på mig för att jag ska flytta (haha!!!). När jag kom hem läste jag och pappa igenom kontraktet som Karola (min värdmamma) skickade igårkväll. Allt stod på tyska så pappa fick översätta det jag inte förstod, vilket var det mesta... Den där tyskakursen som det stod om i kontraktet känns ganska välbehövlig haha.
 
I morgon ska jag göra lite saker, är inte riktigt säker på vad... Pappa tog hem fler kuvert idag som jag ska skriva, KUL. Eller inte... Så de måste jag nog skriva en del, sen kanske det blir en sväng till Apoteket för att inhandla mediciner som måste med. Kanske även borde börja packa lite smått? Jaja.. ska fortsätta titta på tv nu, hejs!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0