You're out there, somewhere

Hej!
 
Så var det dags igen då - återigen en ny blogg.
I min fantasi hade jag vid det här laget funnit en familj som jag ska åka till och bloggen skulle vara till för att folk (vänner, familj och totala randoms) skulle följa min vardag där nere, mina tankar och kanske få se en å annan bild.
Självklart har detta inte hänt och bloggen förblir, än så länge, en helt vanlig blogg om mitt helt, vanliga och något tråkiga liv i Linköping.
Men fy den som ger sig! En familj som passar mig och som jag passar in i kommer att finnas inom någon framtid - vet bara inte när. Skulle man ha gett upp efter det första nej:et från en familj eller när en familj inte svarat så hade man ju gått under... Jag vet att familjen finns där ute, någonstans!
 
Nog pratat om mitt miserabla liv. Jag är nöjd med designen, den är inte för färgglad eller spaced. Diskret och stilren liksom. Får väl se hur mycket bloggande det blir. Har ju tiden, men har jag viljan, lusten och O R K E N? Vi får väl se.
 
För att uppdatera om hur det går på aupair fronten så går det...okej. Pratade med en familj som verkade vara jackpotten liksom - en mamma, en pappa, tre barn mellan 6 och 11 år, bodde mitt i Wien. En jättehärlig familj som verkade öppensinnad och lättsam. Tyvärr så fick jag ett nej idag och regel nummer 1 är: Deppa inte ihop! 
Vilket jag inte heller gjorde och senare samma dag fick jag ett meddelande från en annan familj som är väldigt intressant. Ska berätta mer i morgon för nu funderar jag på att sova + att inlägget börjar bli lite jobbigt lång.
 
Hejdå & ha det bra!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0